Post by unerorothoc on Feb 18, 2022 17:43:52 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ SNOW BROS. classic ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ SNOW BROS. classic IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder uendelig gull ▞▞▞
▞▞▞ SNOW BROS. classic 2022 version ▞▞▞
Spillet er bra gi tilbake mange barndomsminner å leke med vennene mine på arkaden.. Eneste problemet er kontrollene bortsett fra det flotte spillet
Fjern lønn for å spille ting forbedre kontrollen og grafikken
tor
Spillet er bra. Men det er ikke bra at man ikke kan starte nytt samtidig.
Et minneverdig spill
Jeg elsker Snow Bros. Denne versjonen virker arkade nøyaktig på et øyeblikk. To kritikkpunkter: 1. Du bør ikke være så presis når du trykker på de virtuelle knappene. "Trekkboksen" til den knappen skal strekke seg utover den synlige sirkelen. Med andre ord, hvis jeg savner hoppknappen, men trykker på skjermen nær den, bør det telle. Noen andre mobilspill som Sonic Classic gjør dette. Et virtuelt d-pad-alternativ ville også vært fint. 2. Det bør være et betalt alternativ for å deaktivere annonser og få uendelig fortsettelse/perler. ⛄
For treg emulering. Trenger å justere hastigheten på spillet.
Fantastisk spill og det samme som for år siden da jeg pleide å spille på arkade..
Jeg elsker deg snowbros
Verste app knappene fortsetter å bevege seg i det minste lage noen gode app dere
Dette spillet er en ripoff av Super Mario Bros. Og dette spillet ser dårlig ut, jeg hater spillet
SNOW BROS. classic Arcade yxsn
SNOW BROS. classic Trò chơi điện tử jaie
Ok
det er et flott spill
SNOW BROS. classic Arked daye
Barndomsminnene er tilbake yay!
Du bør gi oss flere liv for hvert nivå vi passerer
Husker barndommens dager! Bra spill å spille
Barndomsminner. Det er stor mulighet for å forbedre kontrollene. Spesielt dpad
Dette er et veldig bra spill som slapper av
Spillkontrollene er ikke så jevne.
Real er veldig bedre. Livet er så mindre. Auto shoot er dårlig, da det ikke vil tillate å dø. 2 spillere ikke tilgjengelig. Kontrollene er små.
My Talking Hank કેઝ્યુઅલ wao
Min erfaring er god med arkadespill
Virkelig fint spill
Jeg likte det virkelig, det minnet meg om gamle dager😂😂😂
Dette spillet er så fantastisk
Fantastisk spill ... men mangler 2 spillere moro ... oppdater 2 spillere modus ... det virker litt vanskelig å fullføre scenen med 1 spiller
Grafikken ikke bra. Jeg lastet ned en annen Snow Bros fra en annen utvikler som var fantastisk grafikk. Arbeid med grafikk siden det ser billig ut.
Det er et kult spill, en retroklassiker
Namiz ko lang spill nato,,hehe
Dårlig spilling
Kontroller suger, legger til hele tiden, jeg betaler heller for hele spillet hvis du legger til gamepad-støtte
Jeg har data, men appene vil ikke installere det laster bort alle dataene mine, men installerer ikke.
Det er 70 etapper i dette spillet, du bør legge til 20 flere
Løfteepisoden er litt mer enn et par dager siden og jeg må si at jeg har jobbet med den siste jeg har med 6 og jeg har jobbet med prosjektledelsesprosjektet og 655 5 jeg har jobbet med prosjektet ledelsesprosjekt 66666 Jeg har jobbet med selskapet de siste tre årene og jeg har jobbet med 6 66 og jeg har jobbet med selskapet i veldig lang tid og har jobbet med selskapet og jobbet med selskapet for å jobbe med
SNOW BROS. classic Arkádové ygz
Det er et barndomsfavoritt videospill, den fine opplevelsen bringer bvck alle minnene.. Takk
For et useriøst og bortkastet tid